Πρωτοελλαδικού Μεγάρου, Ακοβίτικα, Καλαμάτα
+30 2721092022 / +30 2721092122

Δράσεις

Tο Arkki (School of Architecture for children and Youth) είναι το πιο πρωτοποριακό, μοναδικό στο είδος του εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Ευρώπης και ήρθε στην Ελλάδα από τον Βασίλη Μπαρτζώκα και την εταιρία DESIGNEMBASSADOR.COM UG ενώ αναπτύσσεται απο κοινού  με τον εκπαιδευτικό οργανισμό ΑΚΤΟ.

Ακολουθώντας το επιτυχημένο παιδαγωγικό μοντέλο του Arkki που βασίζεται σε πολυετή εμπειρία εφαρμογής στη Φινλανδία, η ελληνική ομάδα του Arkki ξεκινάει από το καλοκαίρι του 2014 τις δράσεις της σε σχολεία, μουσεία, χώρους πολιτισμού αλλά και στις εγκαταστάσεις του ΑΚΤΟ.

Παιδιά ηλικίας 4 έως 13 ετών, μέσα από παιχνίδια και κατασκευές, εξερευνούν με όλες τους τις αισθήσεις τον κόσμο και με τη φαντασία τους τον δημιουργούν από άλλη οπτική, έξω και πέρα από τα συνηθισμένα. Τα παιδιά ανακαλύπτουν τα ταλέντα και τις κλίσεις μέσα από δραστηριότητες που τους μαθαίνουν να πειραματίζονται, να σχεδιάζουν και να βλέπουν άμεσα το αποτέλεσμα της προσπάθειάς τους, που πάντα είναι πολύ εντυπωσιακό.

Ένας Δούρειος ίππος, φανταστικοί πύργοι, μαγικά νησιά, φωλιές πουλιών και πολιτείες φτιαγμένες από Lego ή ζαχαρωτά, είναι μόνο μερικά από τα μοντέλα που καλούνται να φτιάξουν τα παιδιά με την καθοδήγηση Ελλήνων αρχιτεκτόνων ειδικά εκπαιδευμένων στη Φινλανδία.

Όλα τα προγράμματα του Arkki καλλιεργούν την τρισδιάστατη αντίληψη, τη μαθηματική σκέψη και τις δεξιότητες επικοινωνίας.

Κι όσο για την αρχιτεκτονική; Χρησιμοποιείται ως μέσο για να δώσει στα παιδιά τα δεκάδες ερεθίσματα που από τη φύση της έχει η επιστήμη αυτή, ώστε να τα βοηθήσει  στη συγκρότηση της σκέψης, να τονώσει τη φαντασία, τη δημιουργικότητά τους και τελικά να τα κάνει να πιστέψουν στον εαυτό τους, για να γίνουν οι «αρχιτέκτονες» του μέλλοντός τους.

Πληροφορίες και κρατήσεις: 2721 092022 (Εργίνα Ορφανού – e.orfanou@bougas-school.gr)

To σχολείο μας, στη συνεχή προσπάθειά του να προσφέρει στους μαθητές μας μια ολοκληρωμένη παιδεία αλλά και να συμβάλει στην εκπαιδευτική καινοτομία και εφαρμογή,  δημιούργησε, κατά το σχολικό έτος 2017-2018, τον όμιλο STEAM ( ερευνώ-χαίρομαι-ανακαλύπτω). Ο στόχος του προγράμματος STEAM  (Science-Technology-Engineering-Arts-Maths) είναι να αντιληφθούν τα παιδιά πως λειτουργεί ο πραγματικός κόσμος.

Η εκπαίδευση STEAM είναι μια διαθεματική και ενοποιημένη προσέγγιση που δίνει έμφαση στη μάθηση στην πράξη και συνδέει τις συνιστώσες του STEAM με την καθημερινή ζωή και τον πραγματικό κόσμο των μαθητών.

  • Τα παιδιά χρησιμοποιώντας ένα ειδικά σχεδιασμένο απλό σύστημα δόμησης, κατασκευάζουν μηχανικά και ηλεκτρικά συστήματα, εξερευνούν τον τρόπο λειτουργίας τους, ανακαλύπτουν νόμους που διέπουν την κίνηση και τον ηλεκτρισμό. Χρησιμοποιούν τα μαθηματικά ως «εργαλείο» για τη διατύπωση των νόμων αυτών κατανοώντας έτσι την αναγκαιότητα ύπαρξής τους.
  • Συζητούν πάνω στις διάφορες μορφές ενέργειας και τέλος φιλοτεχνούν τις κατασκευές τους, εισάγοντας κατ’ αυτό τον τρόπο, το προσωπικό-υποκειμενικό τους στοιχείο: για το πώς δηλαδή, η αισθητική τους αντίληψη, θα ήθελε να είναι διακοσμημένη η μηχανική ή ηλεκτρική κατασκευή τους.
  • Βιώνουν τη χαρά της δημιουργίας, αλλά και την αναγκαιότητα του κάθε επόμενου βήματος, το οποίο θα πρέπει να στηρίξουν λογικά.

Ο όμιλος STEAM είναι ένα ταξίδι που πραγματοποιούν τα παιδιά μέσα από την Επιστήμη, την Τεχνολογία, τη Μηχανική, τα Μαθηματικά αλλά και την Τέχνη.

Βραβεύσεις 8ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Λογοτεχνίας «Σοφία Φίλντιση-Το δέντρο της Σοφίας» και Βιβλιοδρομίων 2019

Το Σάββατο 13 Απριλίου, πραγματοποιήθηκαν οι Απονομές του 8ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Λογοτεχνίας «Σοφία Φίλντιση-Το δέντρο της Σοφίας» στο Πνευματικό Κέντρο Καλαμάτας καθώς και οι απονομές της γιορτής Φιλαναγνωσίας ¨Βιβλιοδρομίες 2019¨ με θέμα «Τα βιβλία είναι δρόμοι και εμείς Βιβλιοδρόμοι».

Ο Διαγωνισμός πραγματοποιείται τα τελευταία οχτώ χρόνια και οργανώνεται από τα Εκπαιδευτήρια Μπουγά. Έχει φιλοξενήσει πάνω από 3.000 μαθητές, 200 εκπαιδευτικούς, 250 ελληνικά καθώς και δυο ελληνόφωνα σχολεία από το εξωτερικό.

Η συγγραφέας, κυρία Γεωργία Γαλανοπούλου, ως εκπρόσωπος της κριτικής επιτροπής αναφέρθηκε στον τρόπο γραφής και στα κείμενα με τα οποία οι μαθητές λαμβάνουν μέρος στον διαγωνισμό. Το βιογραφικό και η εργογραφία της συγγραφέως Σοφίας Φίλντιση, απετέλεσαν επίσης σημαντικό τμήμα της εκδήλωσης.

Μέρος του βιογραφικού της, το οποίο αναφέρθηκε, αφορούσε την εξαιρετική της συνεργασία με την «Ομάδα Λογοτεχνίας», στα Εκπαιδευτήρια Μπουγά, η οποία μέτρησε σχεδόν είκοσι χρόνια. Ακόμη, σπουδαία αναφορά έγινε στις διακρίσεις των έργων της, στις δισκογραφικές της συνεργασίες με αξιόλογους ανθρώπους από τον χώρο των τεχνών καθώς και στην προσφορά της στον χώρο της τηλεόρασης, του κινηματογράφου και του θεάτρου.

Αφού ολοκληρώθηκε το αφιέρωμα στη Σοφία Φίλντιση, η Ομάδα Λογοτεχνίας των Εκπαιδευτηρίων Μπουγά, με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών κυρίας Χριστίνας Δίμιζα και κυρίας Κωνσταντίνας Κορμά, πλαισιωμένη μουσικά από τους μαθητές της Β’ τάξης, δραματοποίησε το βιβλίο της συγγραφέως, κ. Γεωργίας Γαλανοπούλου, «Οι Ψηλοκάραβοι».

Σχολεία από την Κέρκυρα, τη Θεσσαλονίκη, την Αθήνα, την Αρκαδία, τη Λακωνία και την Κρήτη έλαβαν βραβεία καθώς και μαθητές από το 10ο, 11ο, 18ο Δημοτικό και το Δημοτικό  Παραλίας στην Καλαμάτα. Τέλος, βραβεύτηκαν και μαθητές των Εκπαιδευτηρίων Μπουγά για τη γιορτή της Φιλαναγνωσίας ¨Βιβλιοδρομίες 2019¨.

Ο πρώτο κύκλος του Ομίλου Αρχαίων με τίτλο: «Τα παιδία παίζει… και μαθαίνει» ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Μικροί και μεγάλοι μαθητές ανακάλυψαν παιχνίδια της αρχαίας Ελλάδας που παίζονται ακόμα και σήμερα.

Κάποια από τα παιχνίδια που γνωρίσαμε είναι η «Χαλκή μυία» γνωστή ως τυφλόμυγα, η «Ακινητίνδα» που δεν είναι παρά τα αγαλματάκια ακούνητα και το «Καρυατίζειν», δηλαδή οι σημερινοί βόλοι!

Επίσης, διαβάζοντας μύθους του Αισώπου στα αρχαία ελληνικά γελάσαμε με τα παθήματα των ηρώων και ανακαλύψαμε λέξεις της νέας ελληνικής. Τελικά τα αρχαία ελληνικά δεν διαφέρουν πολύ από τα νέα που μιλάμε και γράφουμε.

 

ΓΙΑΤΙ ΟΜΙΛΟΣ ΑΡΧΑΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ;

Ο Όμιλος Αρχαίων Ελληνικών εμβαθύνει στη κατανόηση της ελληνικής γλώσσας, στην σωστή ερμηνεία και απόδοση της και επομένως στη χρησιμότητά της. Οι ρίζες μας εμπνέουν, δημιουργούν, εκφράζουν, διδάσκουν πολιτισμό.

Ποιος είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να μαθαίνουμε αρχαία ελληνικά, γιατί δεν αρκεί η μετάφραση και απαιτείται η μελέτη του πρωτότυπου και κυρίως πως τα παιδιά του Δημοτικού επωφελούνται από την μελέτη αρχαίων ελληνικών στο Δημοτικό;

Τα Εκπαιδευτήρια Μπουγά καινοτομούν και με τη μορφή παιχνιδιού χαρίζουν στους μαθητές το προνόμιο της σωστής γνώσης και χρήσης της γλώσσας μας, το σεβασμό στις ρίζες και την ιστορία μας και τη συνειδητοποίηση πως τα αρχαία ελληνικά είναι μια γλώσσα ζωντανή, πλούσια, πολυδιάστατη που παρέχει οφέλη γνωστικά, λεξιλογικά, πνευματικά.

Όμιλος Ρομποτικής 2018:

Τελικός Ολυμπιάδας Εκπαιδευτικής Ρομποτικής WRO 2018

Ο προκριματικός της Ολυμπιάδας Εκπαιδευτικής Ρομποτικής φέτος πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 1η Ιουλίου στην Αθήνα. Το θέμα του φετινού διαγωνισμού ήταν «FOOD MATTERS» και υπήρχαν πολλές διαγωνιστικές κατηγορίες ανά ηλικιακή ομάδα.

Ο Όμιλος Ρομποτικής των Εκπαιδευτηρίων Μπουγά συμμετείχε σε 3 κατηγορίες, Regular Δημοτικού, Regular Γυμνασίου και Ποδόσφαιρο. Η ομάδα του Δημοτικού με τους μαθητές Ευσταθία Θεοδωρακοπούλου, Έκτορα Παπανικολάου και Μαρία Ελπίδη και με προπονητή τον Χαράλαμπο Βασιλαδιώτη κατέκτησαν την 4η θέση στην κατηγορία τους μετά τον 2ο αγωνιστικό γύρο, ενώ στον 1ο γύρο είχαν φθάσει στην 2η θέση με 180/200 πόντους. Αν κατακτούσαν την πρώτη ή τη δεύτερη θέση θα εκπροσωπούσαν την Ελλάδα στην Παγκόσμια Ολυμπιάδα Ρομποτικής 2018 στην Ταϊλάνδη.

Στην κατηγορία Regular Γυμνασίου συμμετείχε η ομάδα με τους μαθητές Δημήτρη Μπουγά, Κωνσταντίνο Αγγελόπουλο και Γιώργο Ξυνό με προπονήτρια την Εργίνα Ορφανού. Τέλος, στην κατηγορία «Ποδόσφαιρο» συμμετείχαν οι Γιώργος Μπαστακός και Γιώργος Τσορόπουλος με προπονητή τον Γιώργο Χριστάκη.

Η παρουσία της Καλαμάτας στο διαγωνισμό ήταν για ακόμα μια φορά πολύ δυναμική. Ομάδες από το Κέντρο Ρομποτικής και σχολείων της Καλαμάτας κατέλαβαν υψηλές θέσεις στο διαγωνισμό με υψηλότερη διάκριση του κέντρου ρομποτικής BitLab στην κατηγορία Ποδοσφαίρου. Η ομάδα αυτή θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα – στην κατηγορία Ποδοσφαίρου – στη Παγκόσμια Ολυμπιάδα Ρομποτικής 2018 στην Ταϊλάνδη.

Όμιλος Ρομποτικής 2019:

Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής – WRO 2019
Όμιλος Ρομποτικής Εκπαιδευτηρίων Μπουγά

 

 

Ο 5ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής πραγματοποιήθηκε το διήμερο 16 & 17 Μαρτίου 2019 στο Κλειστό γήπεδο Γαλατσίου. Οι διαγωνιστικές κατηγορίες που αφορούσαν την πρωτοβάθμια πραγματοποιήθηκαν το Σάββατο 16 Μαρτίου και για την δευτεροβάθμια την Κυριακή 17 Μαρτίου.

Το Σάββατο, από τα Εκπαιδευτήρια Μπουγά συμμετείχαν στον τελικό εκπροσωπώντας την περιφέρεια Πελοποννήσου, μία ομάδα Δημοτικού στην Open Κατηγορία «Αιγάιο πέλαγος» και μία ομάδα στην κατηγορία «Ποδόσφαιρο 2×2».

Στην κατηγορία «Αιγαίο Πέλαγος» η ομάδα «EnergyKids» παρουσίασε μια πρωτότυπη ιδέα για τη παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από τη δυναμική ενέργεια του νερού που πέφτει από ύψος στη θάλασσα κατά τη διάρκεια της νύχτας. Συμπληρωματικά, παρουσιάστηκαν στην ίδια εργασία και άλλες ανανεώσιμες πηγές ενέργειας που μπορούν να υλοποιηθούν στο νησί Ανάφη. Τα παιδιά αφού είχαν κάνει μεγάλη έρευνα σχετικά με το θέμα κατασκεύασαν μια μακέτα με την υλοποίηση της ιδέας τους, την παρουσίασαν στους κριτές και κατέλαβαν τη 2η θέση ανάμεσα σε 75 ομάδες που βρέθηκαν στον τελικό.

Η ομάδα που κατάφερε αυτή τη σημαντική διάκριση αποτελείται από τους εξής μαθητές και μαθήτριες: Θεόκα Εριέττα, Κουτέλα Μαριλένα, Μάλαμα Απόλλων, Μανωλόπουλο Ξενοφών, Μπαλαφούτη Βασιλική και προπονητή τον Κοτταρίδη Κωνσταντίνο. Στην κατηγορία «Ποδόσφαιρο 2×2» οι Roboyz που αποτελούνταν από τους Κωστολιά Νικόλαο και Κωστόπουλο Δημήτρη σημείωσαν 2 νίκες και 2 ήττες και δεν κατάφεραν να προκριθούν στην τελική φάση των 8.

Την Κυριακή, συμμετείχαν στον τελικό δύο ομάδες Γυμνασίου στην κατηγορία «Οι δρόμοι του κρασιού στη Βόρεια Ελλάδα», οι BougaBots με μαθητές τους Αγγελόπουλο Κωνσταντίνο, Θεοδωρακοπούλου Ευσταθία, Σάρλη Γιώργο και οι BougaBots2 με τους Μανωλοπούλου Δήμητρα, Ξυνό Γιώργο και Παπανικολάου Έκτορα. Στην κατηγορία αυτή, τα παιδιά διαγωνίστηκαν με ένα ρομπότ που σχεδίασαν και προγραμμάτισαν ώστε να πραγματοποιεί κάποιους κανόνες και να επιλύει την άσκηση που έχει δοθεί από τη WROHellas.

Κατά το σχολικό έτος 2018-2019, το σχολείο μας υλοποιεί το πρόγραμμα «Υγιή παιδιά, Υγιής πλανήτης», που είναι σχεδιασμένο από το WWF Ελλάς με τη συνδρομή του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου.

Βασικός στόχος του προγράμματος που υλοποιείται σε πολλά σχολεία της χώρας είναι να εκπαιδεύσει τα παιδιά να υιοθετήσουν διατροφικές συνήθειες που κάνουν καλό στην υγεία τους, αλλά και στο περιβάλλον.

Στα πλαίσια του προγράμματος και με την ουσιαστική καθοδήγηση των εκπαιδευτικών, τα παιδιά έχουν κατανοήσει το οικολογικό αποτύπωμα της τροφής, έχουν εξοικειωθεί με υγιεινές επιλογές διατροφής, έχουν ευαισθητοποιηθεί σε σχέση με την σπατάλη τροφίμων και σταθερά παροτρύνονται να ακολουθούν ένα διατροφικό πρότυπο το οποίο θα ικανοποιεί  τις αναπτυξιακές τους ανάγκες και συνάμα θα αποτελεί βέλτιστη επιλογή για το μέλλον του πλανήτη.

Το πρόγραμμα, στο οποίο συμμετέχουν όλες οι τάξεις του Δημοτικού Σχολείου, είναι μια παιδαγωγική επιλογή  που επιμένει να βλέπει τους μαθητές σαν αυριανούς πολίτες που με την κριτική τους σκέψη και τις συνειδητές τους επιλογές, έχουν την δύναμη να διαμορφώσουν ένα καλύτερο μέλλον για τον εαυτό τους και τον κόσμο.

Το Σαββατοκύριακο 6 και 7 Απριλίου 2019, διοργανώθηκε στο Ναύπλιο το «ΝΑΥΠΛΙΟ – ARTIVA 5o ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΑΙΔΙΚΩΝ-ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ-ΝΕΑΝΙΚΩΝ ΧΟΡΩΔΙΩΝ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΥΝΟΛΩΝ (YOUTH MUSIC FESTIVAL).  Tο καλλιτεχνικό πρόγραμμα του ΦΕΣΤΙΒΑΛ έχει ελεύθερο χαρακτήρα και δεν είναι διαγωνιστικό. Το φεστιβάλ πραγματοποιήθηκε στο «Βουλευτικό» στην κεντρική πλατεία του Ναυπλίου.

Το σχολείο μας συμμετείχε με τη χορωδία της ΣΤ’ τάξης, τη χορωδία του Γυμνασίου και τη χορωδία του Κ.Δ.Α.Π.

 

Όλος ο κόσμος ένα θέατρο είναι και όλοι άντρες, γυναίκες ηθοποιοί, ρόλους αλλάζουν πολλούς στο έργο της ζωής.

Έτσι νοηματοδοτεί τη σχέση ζωής – σκηνής ο μεγάλος θεατρικός συγγραφέας, Ουίλιαμ Σαίξπηρ.

Είναι αυτή ακριβώς η σύνδεση που προέχει και για όποιον καθοδηγεί και εμψυχώνει μαθητές να παραστήσουν κάτι πάνω στη σκηνή, μπροστά σε κοινό.

 Τι ακριβώς μαθαίνει ένα παιδί πάνω στη σκηνή για τη ζωή; Σίγουρα θα απαντήσει κανείς μαθαίνει πειθαρχία, συνεργασία, βελτιώνει την αυτοεικόνα του, αποκτά αυτοπεποίθηση και κατακτά την πολύτιμη, και πολύπαθη, θα έλεγα, στην εποχή μας, ενσυναίσθηση. Έρχεται αντιμέτωπο με συναισθήματα και διλήμματα δικά του και άλλων και τελικά ζυμώνεται μέσα στον κόσμο της Τέχνης. Είναι έτσι ακριβώς, αλλά όχι μόνο. Πάνω στη σκηνή ένα παιδί παίζει και μαθαίνει, δεν παίζει για να μάθει. Η σκηνή ως χώρος εκπαίδευσης είναι γενναιόδωρη και απαιτητική και…ξεροκέφαλη. Έχει εμπιστοσύνη και υπομονή. Μαθαίνει στον καθένα πολλά και διαφορετικά, να εκφράζεται, να ερμηνεύει, να παρεμβαίνει, να αναλαμβάνει ρόλους και να αλλάζει ρόλους. Του μαθαίνει ότι κερδίζει το χειροκρότημα στο τέλος, όποιος δεν εγκαταλείπει το παιχνίδι. Και σε χειροκροτούν τόσο πιο πολύ όσο περισσότερο απόλαυσες το παιχνίδι. Κόντρα σε στερεότυπα και παγιωμένες πεποιθήσεις  στη σκηνή, όπως και στη ζωή, το παιχνίδι πρωταγωνιστεί. Κυρίως όμως στη σκηνή, όπως και στη ζωή, μαθαίνει ο καθένας κάθε στιγμή αυτό που έχει ανάγκη και όχι ό,τι έχει αποφασίσει η σκοποθεσία του εμψυχωτή. Με αυτό τον τρόπο η σκηνή προσφέρει, ελευθερία, επιλογή, δικαιοσύνη. Αυτό δεν αποζητούμε και στη ζωή; Φέτος στα εκπαιδευτήρια Μπουγά δώσαμε μια ξεχωριστή θέση σε όσα φιλοξενεί μια σκηνή.

Δημιουργήσαμε το πρώτο Φεστιβάλ Παραστατικών Τεχνών Επί σκηνής… από καρδιάς για το σχολείο μας.

Τραγούδια, θεατρικά έργα, δρώμενα, αυτοσχεδιασμοί, επιστημονικές έννοιες και όροι είναι όλα όσα μάθαμε, όλα όσα νιώσαμε, όλα όσα θέλουμε να αλλάξουν. Και τα προσφέραμε επί σκηνής… από καρδιάς. Παντρέψαμε την τέχνη του θεάτρου με τη χορωδιακή τέχνη και ενώσαμε τις φωνές μας, τις κάναμε λόγια, μουσική, τραγούδια έχοντας τη βαθιά πεποίθηση ότι μέσα από την τέχνη επικοινωνούμε όλοι πιο ουσιαστικά και πιο βαθιά. Όλα όσα παραστήσαμε για σας βασίζονται στο θέατρο της Επινόησης, ένα είδος θεάτρου που δεν υποστηρίζεται παρά μονάχα υπαινικτικά από σκηνικά αντικείμενα και κοστούμια. Επιλέξαμε αυτή την τεχνική, μιας και τον καλύτερο ρόλο, αυτό του θεατή, τον κρατήσαμε για σας. Ενός θεατή όμως που δεν κάθεται απλώς  και κοιτάει, αλλά παρατηρεί, φαντάζεται, αναρωτιέται, συμπληρώνει…. δημιουργεί.

 

Ο μετεωρολογικός σταθμός που έχει εγκατασταθεί στη ταράτσα των Εκπαιδευτηρίων καταγράφει- συλλέγει καιρικά δεδομένα, όλο το 24ωρο, στέλνοντάς τα σε πραγματικό χρόνο στο Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών! Από εκεί γίνεται και η πανελλαδική διάχυση των πληροφοριών καιρού, καθώς καταγράφεται και αποτυπώνεται ο καιρός στην περιοχή της Καλαμάτας μέσω του μετεωρολογικού σταθμού του Σχολείου.

Μέσα από την ιστοσελίδα του Σχολείου bougas-school.gr μπορεί κάθε πολίτης να έχει πρόσβαση στον καιρό της ημέρας και να παρακολουθήσει online την καταγραφή των καιρικών συνθηκών στην περιοχή μας, καθώς τα δεδομένα ανανεώνονται κάθε 10 λεπτά!

Ο Μετεωρολογικός Σταθμός του Σχολείου έχει ενταχθεί στο Δίκτυο των σταθμών του Αστεροσκοπείου Αθηνών. Λειτουργεί στο σχολείο εδώ και ένα χρόνο, από το 2018, και έχει ενθουσιάσει τα παιδιά. Τα δεδομένα καιρού και οι καιρικές συνθήκες που καταγράφονται είναι προσβάσιμα σε όλους, ανά πάσα στιγμή. Όπως επεσήμαναν οι μαθητές, η  ακριβής γνώση των καιρικών δεδομένων είναι πολύτιμος σύμβουλος και για τις καλλιέργειες της περιοχής.

https://www.youtube.com/watch?v=Om9HDROFGpY&feature=youtu.be

http://meteo.bougas-school.gr/