Πρωτοελλαδικού Μεγάρου, Ακοβίτικα, Καλαμάτα
+30 2721092022 / +30 2721092122

Ξένες Γλώσσες

Γυμνάσιο - Λύκειο

Τα Αγγλικά είναι η κύρια ξένη γλώσσα και διδάσκονται σε όλες τις βαθμίδες των Εκπαιδευτηρίων Μπουγά: Νηπιαγωγείο, Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο.

Στο Γυμνάσιο το μάθημα των Αγγλικών διδάσκεται καθημερινά και οι ανάγκες των μαθητών καλύπτονται πλήρως από το σχολικό πρόγραμμα. Στόχος μας η ανάπτυξη προφορικών και γραπτών δεξιοτήτων των μαθητών και η προετοιμασία τους για τη συμμετοχή τους στις εξετάσεις γλωσσομάθειας από τους κυριότερους εξεταστικούς φορείς στα επίπεδα Β1 έως C2 κατά το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς CEFR για τις ξένες γλώσσες (Cambridge, Michigan, LRN,PTE…)Οι διαδικασίες των εξετάσεων ολοκληρώνονται μέσω του σχολείου.

Τα ολιγομελή τμήματα, η διαρκής επιμόρφωση του διδακτικού προσωπικού και η χρήση των σύγχρονων τεχνολογιών και εποπτικών μέσων συμβάλλουν στη μεγάλη επιτυχία των μαθητών μας στις εξετάσεις γλωσσομάθειας σε κάθε εξεταστική περίοδο.

Στο Λύκειο οι μαθητές έχουν την επιλογή να συνεχίσουν την προετοιμασία τους για την απόκτηση πτυχίων γλωσσομάθειας. Επίσης μπορούν να παρακολουθήσουν μαθήματα προετοιμασίας για τις εξετάσεις IELTS, πιστοποίηση που είναι βασική προϋπόθεση  για την εισαγωγή σε αγγλόφωνα πανεπιστήμια.

Τα Γερμανικά είναι η μητρική γλώσσα σε πολλές χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το 1/3 των κατοίκων της Ε.Ε. σκέφτεται, μιλά και γράφει Γερμανικά.

Ο μύθος ότι τα Γερμανικά είναι μία από τις πιο δύσκολες γλώσσες έχει πλέον καταρριφθεί, ιδιαίτερα όσον αφορά τους Έλληνες. Έχει τεκμηριωμένα αποδειχθεί ότι η γερμανική γλώσσα παρουσιάζει πολλές ομοιότητες με την ελληνική. Τα Γερμανικά εμφανίζουν κοινά χαρακτηριστικά με τη γλώσσα μας τόσο στη δομή της γραμματικής και της σύνταξης όσο και στον τρόπο σκέψης.

Μαθαίνοντας Γερμανικά , οι μαθητές ασκούνται στην οργάνωση της σκέψης τους. Στο σχολείο μας η διδασκαλία της Γερμανικής γλώσσας ξεκινά στην Ε’ Δημοτικού, όπως ορίζει το Υπουργείο Παιδείας.

Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να πιστοποιήσουν τις γνώσεις τους με τη συμμετοχή τους στις εξετάσεις γλωσσομάθειας του Γερμανικού Ινστιτούτου Goethe, του Αυστριακού Οργανισμού Εξετάσεων ÖSD, και του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας.

Οι Εξετάσεις αφορούν στα επίπεδα γλωσσομάθειας Α1, Α2, Β1 και Β2 του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τις Γλώσσες. Στα παιδιά, τα οποία προετοιμάζονται για την απόκτηση πτυχίων, παρέχονται πρόσθετες διδακτικές ώρες. Η διδασκαλία στηρίζεται οπτικοακουστικά με σύγχρονα τεχνολογικά εκπαιδευτικά μέσα.

Στόχος μας είναι να μάθουν τα παιδιά να χειρίζονται σωστά τη  γλώσσα αλλά και να έρθουν σε επαφή με την κουλτούρα του γερμανόφωνου χώρου.

 

Η γαλλική γλώσσα είναι η δεύτερη ξένη γλώσσα που διδάσκονται οι μαθητές κατόπιν επιλογής τους και ξεκινά στην Ε΄ τάξη του Δημοτικού.

Μέσα από ολιγομελή τμήματα αποσκοπούμε να εξοικειωθούν οι μαθητές μας με τους κώδικες της γλώσσας σε επίπεδο πρόσληψης και παραγωγής απλού προφορικού και γραπτού λόγου (Δημοτικό), ώστε σταδιακά στο Γυμνάσιο να οδηγηθούν στη συνειδητή εκμάθηση της γλώσσας.

Έτσι αναπτύσσουν από πολύ νωρίς τις βασικές δεξιότητες με την βοήθεια σύγχρονων βιβλίων και διαφορετικών εποπτικών μέσων διδασκαλίας.

Τα παραπάνω στάδια πιστοποιούνται στο Γυμνάσιο από τα αντίστοιχα διπλώματα του Γαλλικού Ινστιτούτου: DELF A1, A2, B1, B2 και SORBONNE. Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν εντατικά μαθήματα ανά επίπεδο. Κάθε χρόνο τα τμήματα μας σημειώνουν εξαιρετικά ποσοστά επιτυχίας.

Στόχος μας είναι τα παιδιά να αναπτύξουν θετικές στάσεις και συμπεριφορές απέναντι στη γλώσσα, να γίνουν καλοί χρήστες και να κατοχυρώσουν τη γλωσσομάθειά τους συμμετέχοντας στις εξετάσεις.

Στο πλαίσιο της προσπάθειάς μας να εξοικειωθούν οι μαθητές με τον γαλλικό πολιτισμό ενθαρρύνουμε τη συμμετοχή τους σε γιορτές και διαγωνισμούς όπως η καθιερωμένη γιορτή Γαλλοφωνίας τον Μάρτιο και ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Γαλλοφωνίας ο οποίος διοργανώνεται κάθε χρόνο από το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος, την Γαλλική Πρεσβεία και τις γαλλόφωνες Πρεσβείες στην Ελλάδα.

 

Το τμήμα Γαλλικών του σχολείου μας βρίσκεται σε τακτική επαφή με το Τμήμα Συνεργασίας και Μορφωτικής Δράσης καθώς και με το Τμήμα Εξετάσεων του Γαλλικού Ινστιτούτου Αθηνών.

Την Τρίτη 30 Απριλίου έως την Τρίτη 7 Μαΐου επισκέφθηκε το σχολείο μας και την Καλαμάτα, ομάδα μαθητών και καθηγητών από το γαλλικό σχολείο Lycée Champblanc από την πόλη Ναντ της Γαλλίας, στο πλαίσιο συνεργασίας στη δράση Etwinning με θέμα : Tisser des liens et devenir citoyen du monde.(Γεφυρώνω σχέσεις και γίνομαι πολίτης του κόσμου)

  Την αποστολή αποτελούσαν 18 μαθητές και 2 εκπαιδευτικοί που φιλοξενήθηκαν μια εβδομάδα από μαθητές και καθηγητές μας,σε ανταπόδοση της δικής τους φιλοξενίας τον περασμένο Μάρτιο.

  Στις κοινές δράσεις του σχολείου μας επισκεφθήκαμε το ανάκτορο του Νέστορα, τη Γιάλοβα, την Αρχαία Μεσσήνη, την Καρδαμύλη καθώς και το Ιστορικό Κέντρο  της Καλαμάτας.

  Οι Γάλλοι φίλοι μας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μαθήματα, να ζήσουν από κοντά τη σχολική διαδικασία και να συμμετέχουν σε project μαθηματικών. Οι μικρότεροι μαθητές μας , της Ε΄και ΣΤ΄Δημοτικού παρουσίασαν τις εργασίες που είχαν εκπονήσει για να τους μυήσουν στην ελληνική μυθολογία και κέρδισαν το θερμό χειροκρότημα της γαλλικής ομάδας.

  Στη γιορτή που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 2 Μαϊου στο σχολείο, δοκίμασαν ελληνική κουζίνα και χόρεψαν μαζί μας παραδοσιακούς χορούς.

  Ο απολογισμός της επίσκεψής τους ήταν πολύ θετικός. Ανάμεσα στα δυνατά σημεία της διαμονής ήταν η ζεστή υποδοχή και φιλοξενία από το σχολείο και τις οικογένειες, οι ξεναγήσεις σε αρχαιολογικούς χώρους και οι ομορφιές της πόλης μας. Ωστόσο επισήμαναν και κάποια σημεία που τους έκαναν αρνητική εντύπωση, όπως η καθαριότητα της πόλης και η συμπεριφορά ορισμένων οδηγών.

Δημοτικό

Αγγλικά

Σέβομαι την διαφορετικότητα 2017 – 2018:

Τα Εκπαιδευτήρια Μπουγά βραβεύτηκαν στον 5ο Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό “Σεβόμαστε τη διαφορετικότητα λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό”

Τα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΜΠΟΥΓΑ βραβεύτηκαν την Τετάρτη 6 Μαρτίου 2018 στην τελετή απονομής βραβείων του Πανελλήνιου Σχολικού Διαγωνισμού «Λέμε ΟΧΙ στον Σχολικό και Διαδικτυακό Εκφοβισμό» με την τιμητική διάκριση της καλύτερης εργασίας στα Αγγλικά.

Τέσσερις μαθητές και μαθήτριες της Ε’ δημοτικού του δημοτικού μας σχολείου, ο Απόστολος Καρτσώνης, Αγγελική Κουτσούκου η Ματίνα Λαμπροπούλου, και η Ελένη Χάτζου, λάτρεις της τεχνολογίας, δημιούργησαν τη δική τους εκδοχή του κλασικού παραμυθιού «Η Κοκκινοσκουφίτσα».

Όπως επισημαίνεται, “”E-Kokkinoskoufitsa των παιδιών ζει σε έναν κόσμο διαδικτυακό, τον οποίο οι μαθητές αποτύπωσαν με τις υπέροχες ζωγραφιές  για τη δημιουργία μίας παρουσίασης, όπου η αφήγηση του παραμυθιού γίνεται στα Αγγλικά.

Στο παραμύθι μας, το δάσος στο οποίο ζει “e-Kokkinoskoufitsa”, συμβολίζει το διαδίκτυο. Ο συμβολισμός αυτός παραπέμπει στη δαιδαλώδη φύση του διαδικτύου, δηλαδή όσο δαιδαλώδες είναι ένα δάσος στην πραγματικότητα, τόσο είναι και το διαδίκτυο, όπου ο χρήστης καλείται να προσέχει, για να αποφεύγει τους κινδύνους.

Τα παράξενα λουλούδια που βλέπει η Κοκκινοσκουφίτσα στο δάσος, αντιστοιχούν στις ιστοσελίδες εκείνες, οι οποίες, παρόλο που είναι πολύ ελκυστικές, μπορεί να αποβούν επικίνδυνες, εάν γίνεται κατάχρηση. Τέτοιες ιστοσελίδες είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όταν δεν αξιοποιούνται σωστά.

Ο Κακός Λύκος συμβολίζει οποιονδήποτε ασκεί ηλεκτρονικό εκφοβισμό (cyberbullying) ή προσπαθεί να εκμεταλλεύεται την αθωότητα ενός παιδιού, ή ακόμα κι ενός ενήλικα, προκειμένου να του εκμαιεύει προσωπικές πληροφορίες, για να τις χρησιμοποιήσει με κακό σκοπό.

Ο Κυνηγός-σωτήρας της Κοκκινοσκουφίτσας είναι ο ενήλικας στον οποίο καταφεύγει το παιδί-θύμα της ηλεκτρονικής εξαπάτησης ή εκφοβισμού και ζητάει βοήθεια. Τέτοια πρόσωπα είναι ο γονιός ή ο δάσκαλος.
Τέλος, το όπλο του κυνηγού είναι το τηλέφωνο, με το οποίο ο ενήλικας γνωστοποιεί στις Αρχές το πρόβλημα.

Ο εν λόγω διαγωνισμός οργανώνεται κάθε χρόνο από το Βρετανικό Συμβούλιο, σε συνεργασία με το Κέντρο Ολυμπιακής Εκεχειρίας. Αποσκοπεί στην ανάδειξη των ιδανικών και των αξιών του Ολυμπισμού και της Ολυμπιακής Εκεχειρίας, καθώς και στην αποδοχή της διαφορετικότητας και στην ειρηνική επίλυση των διαφορών.

Στα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΉΡΙΑ ΜΠΟΥΓΑ όλοι εμείς, η Διεύθυνση και Εκπαιδευτικοί είμαστε ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένοι, όσον αφορά στον εκφοβισμό και προσπαθούμε πάντα μέσω παρόμοιων δράσεων να ενημερώνουμε και να προφυλάσσουμε τα παιδιά από τις φοβερές συνέπειες αυτού του φαινομένου.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν Ολυμπιονίκες,  η ομάδα Χοροθέατρο “Art”της Άρτεμης Ιγνατίου και η χορωδία του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Τυφλών της Καλλιθέας. Την τελετή παρουσίασε ο δημοσιογράφος, Γιώργος Παπαδάκης, παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας, Προκόπη Παυλόπουλου.
Την ομάδα των μαθητών των ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΩΝ ΜΠΟΥΓΑ βράβευσε η Ολυμπιονίκης και Πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Ολυμπιονικών, Βούλα Κοζομπόλη, η οποία κατάγεται από τον τόπο μας”.

Σέβομαι την διαφορετικότητα 2018 – 2019:

ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΓΙΟΡΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΑΛΕΙΨΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ

 

Πρόκειται για μια μεγάλη γιορτή για τη διαφορετικότητα και την εξάλειψη του ¨Σχολικού Εκφοβισμού¨ που διοργανώνουν κάθε χρόνο για έξι συνεχόμενα έτη, ο διεθνής οργανισμός της Βρετανίας ¨British Council¨ και οι φορείς Ολυμπιακής Εκεχειρίας.

Το British Council προωθεί τις πολιτισμικές σχέσεις και παρέχει εκπαιδευτικές ευκαιρίες αποτελώντας κέντρο συνεργασίας για τα Εκπαιδευτήρια Μπουγά.

Τα Εκπαιδευτήρια Μπουγά για τρίτη σχολική χρονιά λένε «Όχι στον Σχολικό Εκφοβισμό», αποσπώντας δύο διακρίσεις τα τελευταία δύο σχολικά έτη. Η φετινή διάκριση του σχολείου στον Πανελλήνιο σχολικό Διαγωνισμό «Λέμε όχι στον Σχολικό Εκφοβισμό» ανήκει στην ομάδα της Ε΄ Δημοτικού.

Η ομάδα των μαθητών, με την παρότρυνση και την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών της Αγγλικής γλώσσας, Εύης Λουμπρούκου και Ανθής Καϊπάνου αλλά και με την τεχνική υποστήριξη της καθηγήτριας πληροφορικής Εργίνας Ορφανού, απέσπασε την έκτη θέση.

Η απονομή της τιμητικής διάκρισης πραγματοποιήθηκε στον χώρο του Μουσείου της Ακρόπολης, παρουσία σπουδαίων ανθρώπων από το αθλητικό και πολιτικό γίγνεσθαι.

 

Η διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας στο σχολείο μας εισάγεται στα Προνήπια, με στόχο την πρώτη επαφή με την ξένη γλώσσα, με παιγνιώδη τρόπο και την απόκτηση σωστής προφοράς. Στην Α΄ τάξη του Δημοτικού τ’ Αγγλικά συνεχίζονται με στόχο την εξοικείωση των παιδιών με την ξένη γλώσσα και την απόκτηση πλούσιου λεξιλογίου. Στην Α΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου τα παιδιά δεν γράφουν στην ξένη γλώσσα, παρά μόνο προς το τέλος του σχολικού έτους όταν ήδη έχουν κατακτήσει και ολοκληρώσει την εκμάθηση της μητρικής.

Από τη Β΄ τάξη του Δημοτικού τα παιδιά ξεκινούν την εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας με υψηλά standards. Στη Β΄ τάξη ξεκινούν στο επίπεδο της Α΄ προκαταρκτικής (Junior A΄), στην Γ΄ τάξη συνεχίζουν στο επίπεδο της Β΄ προκαταρκτικής (Junior Β΄) ενώ στην Δ΄ τάξη του Δημοτικού σχολείου ξεκινούν στην Α΄ “κανονική” (Senior A΄ Class). Στην ΣΤ΄ τάξη βρίσκονται στη Γ΄κανονική (Senior C΄Class) ολοκληρώνοντας το βασικό επίπεδο της ξένης γλώσσας.

Από την Δ΄ έως την ΣΤ΄ τάξη η Αγγλική γλώσσα διδάσκεται σε ολιγομελή τμήματα επίπεδα ώστε τα παιδιά ν’ ανταποκρίνονται καλύτερα. Μαθητές που ήρθαν με μετεγγραφή αξιολογούνται με διαγνωστικά tests ώστε να συμβαδίζουν με το επίπεδο της τάξης και τυχόν κενά καλύπτονται με ενισχυτική διδασκαλία κατόπιν συνεννόησης με τους γονείς. Κύριο κριτήριο είναι οι ρυθμοί λειτουργίας του μαθητή.

Η διδασκαλία της αγγλικής συνεχίζεται και στις 3 τάξεις του Γυμνασίου με στόχο τον Δεκέμβριο της Γ΄ Γυμνασίου τα παιδιά να βρίσκονται στο επίπεδο του First Certificate (Lower).

Από την Δ΄ τάξη του Δημοτικού οι μαθητές μπορούν να συμμετέχουν – μέσω του σχολείου – σε εξετάσεις πανελληνίου επιπέδου Πιστοποιημένων Πανεπιστημίων και οργανισμών (π.χ. Βρετανικό Πανεπιστήμιο Cambridge, PALSO κ.λπ.)

Η διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας στο σχολείο μας καλύπτει πλήρως τις ανάγκες των μαθητών μας.

 

E-twinning- CHRISTMAS CARD EXCHANGE 2018:

Στα πλαίσια του μαθήματος Αγγλικών οι μαθητές από την Α’ και Γ’ δημοτικού του σχολείου μας αντάλλαξαν ευχετήριες κάρτες για τα Χριστούγεννα μέσω e-twinning. To e-twinning είναι μια Ευρωπαϊκή δράση μέσω της οποίας σχολεία από διαφορετικές Ευρωπαϊκές χώρες συνεργάζονται για τη διεξαγωγή έργων με τους μαθητές τους.

Σε μια τέτοια δράση συμμετείχαν και οι μαθητές του δημοτικού των Εκπαιδευτηρίων Μπουγά, όπου με τη βοήθεια των δασκάλων Αγγλικών τους, έφτιαξαν Χριστουγεννιάτικες κάρτες στις οποίες ευχήθηκαν στα Αγγλικά και στα Ελληνικά για τα Χριστούγεννα και το νέο έτος.

 

Β' Ξένη Γλώσσα

Η γαλλική γλώσσα είναι η δεύτερη ξένη γλώσσα που διδάσκονται οι μαθητές κατόπιν επιλογής τους και ξεκινά στην Ε΄ τάξη του Δημοτικού.

Μέσα από ολιγομελή τμήματα αποσκοπούμε να εξοικειωθούν οι μαθητές μας με τους κώδικες της γλώσσας σε επίπεδο πρόσληψης και παραγωγής απλού προφορικού και γραπτού λόγου (Δημοτικό), ώστε σταδιακά στο Γυμνάσιο να οδηγηθούν στη συνειδητή εκμάθηση της γλώσσας.

Έτσι αναπτύσσουν από πολύ νωρίς τις βασικές δεξιότητες με την βοήθεια σύγχρονων βιβλίων και διαφορετικών εποπτικών μέσων διδασκαλίας.

Τα παραπάνω στάδια πιστοποιούνται στο Γυμνάσιο από τα αντίστοιχα διπλώματα του Γαλλικού Ινστιτούτου: DELF A1, A2, B1, B2 και SORBONNE. Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν εντατικά μαθήματα ανά επίπεδο. Κάθε χρόνο τα τμήματα μας σημειώνουν εξαιρετικά ποσοστά επιτυχίας.

Στόχος μας είναι τα παιδιά να αναπτύξουν θετικές στάσεις και συμπεριφορές απέναντι στη γλώσσα, να γίνουν καλοί χρήστες και να κατοχυρώσουν τη γλωσσομάθειά τους συμμετέχοντας στις εξετάσεις.

Στο πλαίσιο της προσπάθειάς μας να εξοικειωθούν οι μαθητές με τον γαλλικό πολιτισμό ενθαρρύνουμε τη συμμετοχή τους σε γιορτές και διαγωνισμούς όπως η καθιερωμένη γιορτή Γαλλοφωνίας τον Μάρτιο και ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Γαλλοφωνίας ο οποίος διοργανώνεται κάθε χρόνο από το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος, την Γαλλική Πρεσβεία και τις γαλλόφωνες Πρεσβείες στην Ελλάδα.

 Το τμήμα Γαλλικών του σχολείου μας βρίσκεται σε τακτική επαφή με το Τμήμα Συνεργασίας και Μορφωτικής Δράσης καθώς και με το Τμήμα Εξετάσεων του Γαλλικού Ινστιτούτου Αθηνών.

Τα Γερμανικά είναι η μητρική γλώσσα σε πολλές χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Το 1/3 των κατοίκων της Ε.Ε. σκέφτεται, μιλά και γράφει Γερμανικά. Ο μύθος ότι τα Γερμανικά είναι μία από τις πιο δύσκολες γλώσσες έχει πλέον καταρριφθεί, ιδιαίτερα όσον αφορά τους Έλληνες. Έχει τεκμηριωμένα αποδειχθεί ότι η γερμανική γλώσσα παρουσιάζει πολλές ομοιότητες με την ελληνική. Τα Γερμανικά εμφανίζουν κοινά χαρακτηριστικά με τη γλώσσα μας τόσο στη δομή της γραμματικής και της σύνταξης όσο και στον τρόπο σκέψης.

Μαθαίνοντας Γερμανικά , οι μαθητές ασκούνται στην οργάνωση της σκέψης τους.

Στο σχολείο μας, η διδασκαλία της Γερμανικής γλώσσας ξεκινά στην Ε’ Δημοτικού, όπως ορίζει το Υπουργείο Παιδείας.

Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να πιστοποιήσουν τις γνώσεις τους με τη συμμετοχή τους στις εξετάσεις γλωσσομάθειας του Γερμανικού Ινστιτούτου Goethe, του Αυστριακού Οργανισμού Εξετάσεων ÖSD, και του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας.

Οι Εξετάσεις αφορούν στα επίπεδα γλωσσομάθειας Α1, Α2, Β1 και Β2 του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τις Γλώσσες. Στα παιδιά, τα οποία προετοιμάζονται για την απόκτηση πτυχίων, παρέχονται πρόσθετες διδακτικές ώρες. Η διδασκαλία στηρίζεται οπτικοακουστικά με σύγχρονα τεχνολογικά εκπαιδευτικά μέσα.

 Στόχος μας είναι να μάθουν τα παιδιά να χειρίζονται σωστά τη  γλώσσα αλλά και να έρθουν σε επαφή με την κουλτούρα του γερμανόφωνου χώρου.

Νηπιαγωγείο

Ξεκινάμε την εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας από το Νηπιαγωγείο (Προνήπια και Νήπια) πιστεύοντας ότι η ηλικία αυτή είναι η πιο κατάλληλη για την εισαγωγή του νηπίου σε μια ξένη γλώσσα.

Μέσα από ευχάριστες δημιουργικές δραστηριότητες κατάλληλες για τη ηλικία αυτή, τα νήπια ασκούνται και ενθαρρύνονται ώστε ν’ ανταποκρίνονται σε προφορικές οδηγίες, ν’ ανταλλάσσουν χαιρετισμούς, να συμμετέχουν σε μικρούς διαλόγους, να αναγνωρίζουν τα χρώματα, να ονομάζουν σημεία του σώματός τους, αντικείμενα της τάξης τους, να εκφράζουν συναισθήματα κ.ο.κ.

Στόχος μας είναι τα νήπια να αποκτήσουν θετική στάση απέναντι στην Αγγλική γλώσσα και αυτοπεποίθηση, μέσα από ένα ευχάριστο και υποστηρικτικό περιβάλλον.

Στις 13/12/2018 έγινε σύνδεση μέσω skype με τους μαθητές του Hellenic American Academy, Ελληνόφωνου Δημοτικού στην περιοχή Lowell της Μασαχουσέτης, που βρίσκετε κοντά στη Βοστώνη των ΗΠΑ.

Οι μαθητές του Νηπιαγωγείου,τ ης Α’ τάξης του δημοτικού, αλλά και οι μαθητές του Αγγλόφωνου προγράμματος των Εκπαιδευτηρίων Μπουγά , με τη βοήθεια των καθηγητριών Αγγλικών Στείσι Λυμπεροπούλου και Τινα Γιαννακέα, αντάλλαξαν ευχές για τα Χριστούγεννα, τραγούδησαν στα Ελληνικά και στα Αγγλικά Χριστουγεννιάτικα Κάλαντα, μίλησαν με συνομιλήκους τους, έδειξαν φωτογραφίες της Καλαμάτας και έπαιξαν παιχνίδια.

Σκοπός της σύνδεσης αυτής ήταν οι μαθητές να έρθουν σε επαφή με παιδιά της ηλικίας τους που ζουν σε άλλη χώρα και από μικρή ηλικία «να γίνουν πολίτες του κόσμου».