Page 7 - ΤΕΥΧΟΣ 65ο
P. 7

6

Μετανάστης                                                                              από τη ΒάλιΕιδικό Τμήμα
            από τον Δη                                   στα
                                    μήτρη Ζαρρέα
                                                  Εκπαιδευτήρια
                             Δες, δες                Μπουγά!; αΣπυροπούλου
          άνθρωποι στα σύρματα εγκλωβισμένοι
                                                               α ιδιά με ειδικές δυνατότητες.
                   και παιδιά σε αδιέξοδο.                     Παιδιά με δυνατότητες τις οποίες τα
                                                               περισσότερα παιδιά δεν κατέχουν,
                          Κοίτα! Κοίτα!
               Σκηνές και αντίσκηνα σχισμένα      Π κι όμως μερικά απ’ αυτά τα
                                                       «φυσιολογικά» παιδιά τα περιφρονούν και τα
                     και ρούχα απλωμένα                θεωρούν κατώτερα, γιατί λένε πως είναι παιδιά
              για να στεγνώσουν απ’ το ταξίδι.         με ειδικές «ανάγκες» και δεν αξίζουν να
                                                  τριγυρνάνε ανάμεσά τους.
                  Ρίξε μια ματιά στα παιδιά        Εάν τα παιδιά του σχολείου μας πιστεύουν κάτι
                           που κλαίνε,            τέτοιο, τότε πρέπει να τα μάθουμε κι αυτά να
                                                  αντιμετωπίζουν τα παιδιά με αυτές τις ειδικές
             ρίξε μια ματιά στα πρόσωπά τους.     δυνατότητες σαν όλα τα άλλα, διότι ΕΙΝΑΙ σαν όλα
                                                  τα άλλα παιδιά (ίσως και λίγο πιο ταλαντούχα).
           Συγκινήσου από τα χείλη των παιδιών     Πώς αλλιώς θα μπορούσαμε να μάθουμε στα παιδιά
          και των μεγάλων που εκφράζουν τρόμο     μας να φέρονται με σεβασμό προς τους άλλους;
                                                  Να φτιάξουμε ένα (ή και δύο) ειδικά τμήματα
                 και κατάλαβε πώς νιώθουν         στο σχολείο μας ή ένα για κάθε τάξη. Έτσι θα
                  και πώς είναι η ψυχή τους.      μπορούσαν να παίζουν όλα τα παιδιά μαζί στο
                                                  διάλειμμα και να νιώθουν οικεία ο ένας με τον
               Βοήθησέ τους να επιβιώσουν,        άλλον.
                να νιώσουν, να αισθανθούν          Εάν αναρωτιέστε πώς μου ήρθε αυτή η ιδέα, θα
                                                  σας εξηγήσω: Πριν από δύο μήνες περίπου, μας
                   όπως νιώσαμε και εμείς,        επισκέφθηκε το ειδικό σχολείο, πιο συγκεκριμένα
                    όταν ήρθαμε από εκεί.         μία τάξη του Γυμνασίου. Περάσαμε τόσο ωραία, που
                                                  σκέφτηκα πως είναι πραγματικά κρίμα που δεν
                Κάν’ τους τη λύπη, την αγωνία     αποτελεί μέρος της παρέας μας κάθε μέρα.
                      χαρά, μέσα σε μια            Φυσικά, αν δεν μπορέσει να πραγματοποιηθεί
                      μεγάλη αγκαλιά!!!...        αυτή η επιθυμία μου, θα θεωρούσα υπέροχο να
                                                  πηγαίναμε κάθε μήνα στο ειδικό σχολείο ή να
                                                  ερχόταν εκείνο στο δικό μας.
                                                   Αυτά τα παιδιά αξίζουν μια φυσιολογική ζωή Κι
                                                  εμείς μπορούμε να τα βοηθήσουμε...
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12