Page 11 - 2013_15
P. 11

11 Συνεντεύξεις

 Πρόκειται για μια συνεργασία που κάθε μέρα γίνεται   τις παθογένειες του τόπου. Και προδίδουν καθημερινά
και καλύτερη. Η Εύα είναι εργατική και «εντάξει       τον ρόλο του δασκάλου που η μεταμοντέρνα εποχή
παιδί». Στην αρχή, δυσκολευτήκαμε λίγο γιατί είμαστε  τους έχει επιφυλάξει. Δεν είναι μόνο ότι διαπλέκονται
πολύ διαφορετικοί άνθρωποι. Πολλές φορές, όμως,       με την πολιτική, όχι μόνο αυτό. Κυρίως, δεν
πια, το «Life» αποτελεί το πιο ευχάριστο μέρος της    υπερασπίζονται αξίες και προωθούν την ισοπέδωση.
μέρας μου. Ενημερώνουμε για τις εξελίξεις φιλότιμα    Δεν προσφέρουν παιδεία.
και σφαιρικά.                                          Κλείνοντας, θα ήθελα να αναφερθείτε στα χόμπι
 Πώς θα χαρακτηρίζατε τη σημερινή πολιτική,           σας και να γνωστοποιήσετε τα επαγγελματικά
οικονομική και κοινωνική κατάσταση της χώρας          σχέδια και τους στόχους που έχετε θέσει για το
μας;                                                  άμεσο μέλλον.
 Μαύρη νύχτα πριν το ξημέρωμα.                         Γράφω από πιστσιρικάς. Μέσα στο μήνα κυκλοφορεί
 Μια μερίδα ανθρώπων θεωρεί πως στον κλάδο            από τις εκδόσεις Γαβριηλίδη η πρώτη μου ποιητική
της δημοσιογραφίας παρατηρείται μεγαλύτερη            συλλογή με τίτλο «ΟΝ». Κατά τα άλλα, δεν έχω
ηθική φθορά σε σύγκριση με άλλους κλάδους.            στόχους άλλους από το να υπηρετήσω στη συνέχεια
Ποιο είναι το σχόλιό σας για αυτό;                    καλά ό,τι ήδη κάνω. Με τη βοήθεια του καλού θεού.
 Τα media είναι πυλώνας εξουσίας σε μια χώρα
αμόρφωτων, κυνικών, συναισθηματικών, άπληστων                   Συνέντευξη στον Παντελή Αναστασόπουλο,
και αχόρταγων λαμόγιων. Καθρεφτίζουν, λοιπόν, όλες                                                      Β΄ Λυκείου

 Πότε                                                 σύνηθες είναι
                                                      να ακολουθήσει
Σταματοπούλου Σταυρούλασκεφτήκατε για
πρώτη φορά να                                         κάποιος τον
επιλέξετε αυτό                  Η μαθήτρια - δασκάλα  δημόσιο τομέα,

το επάγγελμα;                     του σχολείου μας    ο οποίος
 Από παλιά                                            προσέφερε

μου άρεσαν τα                                         κάποιες επιλογές

παιδιά. Γενικά σκεφτόμουν ότι είναι ένα επάγγελμα     τη στιγμή που μπήκα στη σχολή και λίγο πριν την

που το έχω κατά κάποιο τρόπο γνωρίσει και μου είναι τελειώσω. Ωστόσο, μετά άρχισαν να λιγοστεύουν

πιο οικείο, με την έννοια ότι βλέπαμε τους δασκάλους οι θέσεις και έκλεισε, όποτε ναι μεν με ενδιέφερε

στη δουλειά τι κάνουν - αν και αυτό γίνεται μόνο      να ακολουθήσω τον ιδιωτικό τομέα, ωστόσο δεν

από την πλευρά του μαθητή -, οπότε μου άρεσε          μπορώ να κρύψω ότι είχα στο μυαλό μου και να

αυτό που έβλεπα, δηλαδή το να έχεις καθημερινή        ασχοληθώ μετά με το δημόσιο, ως κάποια πιο μόνιμη

επαφή με παιδιά, να ασχολείσαι, να τους μαθαίνεις     βάση. Εμένα με ενδιαφέρει γενικά το επάγγελμα

πολλά πράγματα. Πρώτη φορά η σκέψη του να             του δασκάλου το οποίο ασκώ, όμως θα μου άρεσε

ακολουθήσω αυτό το επάγγελμα

μου ήρθε στο Γυμνάσιο, που

συζητούσαμε γενικά στο μάθημα

του Σχολικού Επαγγελματικού

Προσανατολισμού και μου άρεσε

ως επάγγελμα.

Όταν αποφασίσατε να

ακολουθήσετε αυτό το

επάγγελμα και ξεκινήσατε τις

σπουδές σας, είχατε ως στόχο

ή ως όνειρο να επιστρέψετε

στο σχολείο από το οποίο

αποφοιτήσατε ή αυτό ήρθε

στην πορεία;

Το επάγγελμα που έχω

ακολουθήσει έχει δύο επιλογές

ως προς την επαγγελματική

αποκατάσταση: είτε να

ακολουθήσει κάποιος τον ιδιωτικό

τομέα είτε τον δημόσιο. Το πιο
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16