Page 7 - 2014_16
P. 7

7 Άρθρα

Ο Χορός δεν είναι ένα απλό                   Χ
                 χόμπι. Ο Χορός γυμνάζει το
                 σώμα, το νου αλλά και την
                 ψυχή. Από αυτόν μπορείς
να μάθεις πολλά σημαντικά πράγματα για
διάφορους λαούς και την ιστορία του τόπου

τους, τις παραδόσεις τους κ.τ.λ. Γι’ αυτό, αν

οταξιδέψουμε στο χρόνο θα παρατηρήσουμε

πως όλοι οι χοροί δημιουργήθηκαν από

τις συνήθειες και την καθημερινότητα των     ρ
ανθρώπων.
 Κάθε άνθρωπος έχει τον δικό του

αγαπημένο χορό. Μέσα από αυτόν

εκφράζεται και βγάζει προς τα έξω διάφορες

όσκέψεις και συναισθήματα.

 Φυσικά υπάρχει και η δυνατότητα να

ασχοληθεί κάποιος και επαγγελματικά με το    ς
χορό. Για παράδειγμα να γίνει χορογράφος,          μπορούν να χορέψουν με την φαντασία τους
χορευτής, προπονητής αγώνων κ.α.                   και να νιώσουν τον ρυθμό και τη δύναμη που
 Δυστυχώς, υπάρχουν και άτομα με ειδικές           διαθέτει ο χορός που φαντάζονται ή ακούν.
ανάγκες και κινητικά προβλήματα, που                          Ιωάννα Τασιοπούλου, Α2΄ Γυμνασίου
δυσκολεύονται να χορέψουν. Αλλά και πάλι
πρέπει να υποστηρίζουμε πως ο καθένας

μπορεί να βάλει το χορό μέσα του με

οποιοδήποτε τρόπο. Αυτοί κυρίως οι άνθρωποι

αντιμετώπιση του προβλήματος δεν μπορεί             H βία στα σχολεία
παρά να συμβαδίζει με τις ευρύτερες
τομές και ρήξεις που απαιτούνται για         Η βία στα σχολεία πρέπει να απασχολεί
τη διαμόρφωση μιας υγιούς κοινωνίας                      τους γονείς των παιδιών και ειδικότερα
ισότιμων κοινωνικών σχέσεων. Ωστόσο,                     τους καθηγητές, γιατί αυτοί έχουν την
αυτή η αντιμετώπιση χρειάζεται εξειδίκευση   επίβλεψη των παιδιών στα σχολεία. Εάν τους
και επιλογή νέων αποτελεσματικών             επιτεθεί κάποιος, οφείλουν να αντιδράσουν οι
πολιτικών και δράσεων. Εξειδικεύοντας,       καθηγήτες όσο πιο προστατευτικά και άμεσα
λοιπόν, καταλήγω λέγοντας, ότι η             μπορούν.
επαναπροσέγγιση του «πολιτισμού της
κερκίδας», η προσέγγιση των φιλάθλων και                        Δανάη Δημητρέα, Α1΄ Γυμνασίου
η ανάπτυξη παιδαγωγικών προγραμμάτων
ανάμεσά τους, είναι διαφορετικά βήματα,
τα οποία η πολιτεία χρειάζεται να σχεδιάσει
σήμερα.

    Σωτήρης Κακαλέτρης, Α2΄ Γυμνασίου
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12