Page 23 - ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
P. 23

Τ ην ώρα που εσείς δια-            μοποιούμε εποικοδομητικά,                        23
           βάζετε αυτές τις γραμ-  τον “σκοτώνουμε” άδικα. Τα
           μές, εκατομμύρια παι-   διαδικτυακά παιχνίδια έχουν,        λειάς του ή το βασικό εργαλείο
                                                                       της, όπως οι φοιτητές και οι
                                                                       προγραμματιστές. Επίσης δε

διά ανά τον κόσμο, σπαταλούν κατά κύριο λόγο, νεαρούς οπα- θεωρώ καθόλου “κακό” το να

το χρόνο τους σε κάποιο inter- δούς. Αυτό έχει αποτέλεσμα              περνάμε αρκετές ώρες μπρο-

net cafe της γειτονιάς τους        την παραμέληση άλλων δρα-           στά από την οθόνη μας, αν και

παίζοντας παιχνίδια και            στηριοτήτων, όπως η καθημε-         μόνο αν, κάνουμε κάτι δημι-

«καίγοντας» το κε-   Ορθολογική χρήση                                                  ουργικό, όπως
φάλι τους. Και δη-                                                                     η επεξεργασία
μιουργείται το εξής                                                                    φωτογραφίας

ερώτημα: Ποιος                     του Η/Υ                                             και βίντεο, η
ευθύνεται για την                                                                      μουσική, ο

παρερμηνεία της                                                  Πάρις Φραγκούλης      προγραμματι-
έννοιας του ηλε-                                                           Α΄ Λυκείου  σμός, η πε-
κτρονικού υπολο-                                                                       ριήγησή στο

γιστή;                             ρινή σχολική μελέτη και η           διαδίκτυο και η εργασία. Το

Ο Η/Υ θα πρέπει να χρησι- πραγματική ψυχαγωγία, ενώ θέμα όμως είναι πώς μπορού-

μοποιείται ως εργαλείο μάθη-       δημιουργούν εθισμό βαριάς           με να διδάξουμε σε αυτούς

σης, εργασίας, δημιουργίας         μορφής όπως είναι ο τζόγος          τους ανθρώπους που έχουν

και ψυχαγωγίας και όχι ως κα- και ο αλκοολισμός!                       εθιστεί, την ορθή χρήση του

ταστροφέας εγκεφαλικών κυτ-        Υπάρχουν άτομα που κάθο- υπολογιστή καθώς και το χρό-

τάρων νέων παιδιών, που εθίζο- νται μπροστά σε μια οθόνη πε- νο και τη θέση που πρέπει να

νται σε ευτελείς χρήσεις του,      ρισσότερο από 8 ώρες την ημέ- καταλαμβάνει στη ζωή μας.

όπως τα παιχνίδια, που δεν         ρα, χωρίς να κάνουν κάτι σο-        Οι βασικές χρήσεις του υ-

προσφέρουν απολύτως τίποτα,        βαρό. Το να ασχολείται κά-          πολογιστή από τις ηλικίες 13-

αντίθετα, μάς παίρνουν. Μας        ποιος αρκετές ώρες με τον Η/Υ 17 σύμφωνα με διάφορες με-

παίρνουν τον ελεύθερο χρόνο        είναι φυσιολογικό, εάν αυτό         λέτες είναι οι εξής:

μας, τον οποίον αντι να χρησι- είναι το αντικείμενο της δου-

Η λέξη Emo βγαίνει                 βραχιόλια του ίδιου τύπου.                                e
               από το Emotional    Τα μαλλιά τους τις περισσότε-                             m
               που σημαίνει        ρες φορές μακριά με ακανό-                                o
«συναισθηματικός». Οι Emo          νιστο κούρεμα. Κάποιες τού-
έχουν κατάθλιψη, κλαίνε, χα-       φες είναι βαμμένες σε άλλο
ρακώνονται και γενικώς έχουν       χρώμα. Αφήνουν φράντζα και
βαρεθεί τη ζωή τους. Τη θεω-       κρύβουν το ένα μάτι, γιατί
ρούν «κενή».                       πιστεύουν πως ο κόσμος είναι
                                   άδικος και δε θέλουν να βλέ-
  Εδώ δεν υπάρχουν αληθινοί        πουν την αδικία.
Emo. Κάθε τους προσπάθεια
να ξεχωρίσουν από αυτό που                        Αχιλλέας Γερίκης
αποκαλούμε «μέσο όρο», ανα-                              Α1 Γυμνασίου
ζωπυρώνει και το μένος ενα-
ντίον τους. Όλοι προέρχονται
από διαφορετικές περιοχές
αλλά συναντιώνται στο Σύ-
νταγμα για να βρουν και άλλα
Emo-Kids και να επικοινωνή-
σουν.

  Οι Emo συνηθίζουν να φο-
ράνε μαύρα ρούχα, περιλαί-
μια με καρφιά, καθώς και
   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28