Page 9 - Εφημερίδα
P. 9

9

Με παρότρυνση της δασκάλας φτιάξα-
με έντυπες διαφημίσεις τις οποίες τοι-
χοκολλήσαμε στην τάξη μας. Δημιουρ-
γήσαμε διαφημίσεις αστείες, διαφημί-
σεις που δεν υπάρχουν πουθενά.
Στη συνέχεια κάθε παιδί ψήφισε μία και
βγήκε η καλύτερη. Περάσαμε πραγμα-
τικά πολύ ωραία.

                                        Η Στ΄τάξη ανέλαβε για το μάθημα της Γεωγραφίας να σχεδιάσει, να
                                        ζωγραφίσει και να χρωματίσει σημαίες απ’ όλον τον κόσμο. Ακού-
                                        στηκε ωραία ιδέα, αλλά μετά οι περισσότεροι δυσκολεύτηκαν να τις
                                        ζωγραφίσουν και να διαλέξουν.
                                        Υπάρχουν τόσες πολλές και υπέροχες χώρες με υπέροχες σημαίες. Ας
                                        πούμε για τη σημαία της Αιγύπτου. Έχει τρεις οριζόντιες ρίγες. Μια
                                        κόκκινη, μια άσπρη και κάτω κάτω μια μαύρη. Στο κέντρο της
                                        άσπρης υπάρχει τοποθετημένος, βαμμένος ή και ραμμένος ένας κίτρι-
                                        νος αετός, ο αετός του Σαλαδίνου.
                                        Το κόκκινο χρώμα αναφέρεται στην περίοδο πριν την Επανάσταση
                                        του 1952 και το μαύρο χρώμα συμβολίζει το τέλος της καταπίεσης
                                        του λαού της Αιγύπτου στα χέρια των μοναρχικών και βρετανικών
                                        αποικιοκρατικών δυνάμεων.

                                        Η κάθε σημαία χωριστά ήταν πολύ όμορφη. Όταν όμως τις ενώσαμε
                                        όλες μαζί ήταν εντυπωσιακές. Έτσι θα έπρεπε να είναι όλες οι χώρες.
                                        ΕΝΩΜΕΝΕΣ…
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14