Page 15 - 2007 Αριθμός Φύλλου 27
P. 15

Νοέμβριος 2009                                                                                              15

Ποδόσφαιρο, μπάσκετ, βόλεϊ, μαστίζονται από σοβαρά προβλήματα. Οι χούλιγκαν έχουν βρει πεδίο ελεύθερο και με
θράσος κλείνουν ραντεβού σε κεντρικά σημεία της πόλης, αλληλοεξοντώνονται και καταστρέφουν τις περιουσίες του
κόσμου.
Ο αθλητισμός είναι ζωντανό κομμάτι της κοινωνίας και θέλει λεπτούς χειρισμούς. Όσο νωρίτερα το αντιληφθεί η κυ-
βέρνηση, τόσο καλύτερα.

                                                                                                                                Κατερίνα Γιαννοπούλου
                                                                                                                                     (Μαθήτρια Στ΄τάξης)

Κάθε μέρα ο αριθμός των αδέσποτων ζώων αυξάνεται!                              Ο ήλιος
Αυτό, όμως, δεν είναι καθόλου καλό! Έχουν και αυτά                  Ένας κύριος στρογγυλός
δικαίωμα στη ζωή.                                                   Που είναι και μοναδικός
Επίσης, κάθε μέρα πεθαίνουν εκατοντάδες ζώα από                    Ένα χαμόγελο του φτάνει
έλλειψη τροφής, νερού, φροντίδας και προστασίας.                    Για να λάμψει ο καιρός.
Δεν πρέπει να τα παραμελούμε ή να τα αφήνουμε να
πεθαίνουν. Υπάρχουν πολλές εθελοντικές εταιρείες                     Με τις ηλιαχτίδες του
προστασίας ζώων και καλό είναι να συμμετέχουμε σ’                     όλη τη γλυκιά ημέρα,
αυτές.                                                             μα όταν φτάσει το βραδάκι
                                                                    περπατάει προς τα πέρα.
                                                Ευθυμία Μπορνόβα
                                              (Μαθήτρια Στ΄τάξης)                             Δανάη Μητσέα
                                                                                      (Μαθήτρια Ε΄τάξης)

                         Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένας Μανδαρίνος και είχε έναν πανέμορφο γάτο από την Περσία.
                         Ήταν τόσο εντυπωσιακό το τρίχωμά του και τόσο ζωντανά τα μάτια του που ορκιζόταν ο αφέντης του
                         ότι ήταν το πιο όμορφο πράγμα που είχε δει ποτέ στη ζωή του. Μέρες λοιπόν παιδευόταν πώς να τον
                         βγάλει, όταν κάποιος περαστικός του έδωσε την ιδέα να τον ονομάσει Ήλιο.
                         Με συγχωρείτε, του είπε…Ήλιο πρέπει να τον βγάλετε το γάτο σας, γιατί ο Ήλιος ζεσταίνει τα πά-
                         ντα και δίνει ζωή στον κόσμο όλο.
Τον ονομάζει λοιπόν το γάτο του Ήλιο. Μερικές μέρες αργότερα ένας γείτονας που το άκουσε του είπε:
Μα καλά…ονόμασες το γάτο σου Ήλιο; Δε συμφωνώ με την επιλογή του. Τόσο όμορφο ζώο και να το ονομάσεις Ήλιο;;;
Πόλεμο θα έπρεπε να το ονομάσεις, γιατί αυτός είναι ο πιο δυνατός απ’ όλα τα πράγματα πάνω στη Γη. Καίει τα πάντα,
καταστρέφει ό,τι θέλει, παίρνει δικό του ό,τι θέλει και δε δίνει λογαριασμό σε κανέναν.
Ο Μανδαρίνος συμφώνησε και έβγαλε το γάτο του Πόλεμο. Ήξερε όμως κατά βάθος πως ο άνθρωπος αυτός δεν έχει δί-
κιο και συμφώνησε με βαριά καρδιά….Ώσπου μια μέρα ο γιος του γείτονα που άκουσε να φωνάζει το γάτο του Πόλεμο
του λέει:
- Κύριέ μου, μου κάνει εντύπωση πώς μπορέσατε να δώσετε τέτοιο όνομα στο γάτο σας, που είναι τόσο όμορφος και ξε-
χωριστός.
Ο Μανδαρίνος του είπε πως άλλαζε συνεχώς ονόματα και πως πήρε αυτό που έχει τώρα και πριν προλάβει να ολοκλη-
ρώσει τη σκέψη του, το παιδί συνέχισε και του είπε:
- Κάνετε λάθος, κύριέ μου. Το πιο ταιριαστό όνομα για το γάτο σας είναι «Φίλος». Γιατί όλα μπορούμε να τα αντέξουμε
και να τα ξεπεράσουμε στη ζωή αν έχουμε στο πλάι μας πολύ καλούς φίλους.
Ο Μανδαρίνος συμφώνησε με πολύ χαρά και έτσι αποφάσισε να τον ονομάσει «ΦΙΛΟ». Και ζήσαν αυτοί καλά και ε-
μείς καλύτερα….

                                                                                                                             Σταυριανόπουλος Λευτέρης
                                                                                                                                       (Μαθητής Στ’ τάξης)
   10   11   12   13   14   15   16