Page 8 - 2007 Αριθμός Φύλλου 27
P. 8

8 Ιούνιος 2009

Συγκεντρωθήκαμε όλοι οι μαθητές στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας και απολαύσαμε τις βραβεύ-
σεις πολλών συμμαθητών και συμμαθητριών μας από διάφορους διαγωνισμούς.

               ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ «ΚΑΓΚΟΥΡΟ»
Στο Μαθηματικό Διαγωνισμό «Καγκουρό» συμμετείχε και το σχολείο μας. Η
«Καγκουρό Ελλάς» διοργάνωσε αυτό το διαγωνισμό σε συνεργασία με την
Πανελλήνια Ένωση Μαθηματικών.
Ένας από τους βασικούς στόχους ήταν να ενθαρρύνει εμάς τους μαθητές
να ασχοληθούμε συστηματικότερα με τα μαθηματικά και την προαγωγή
της μαθηματικής παιδείας.

                 ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ                    ΒΙΒΛΙΟΔΡΟΜΙΕΣ
                ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ              Δύο φόρες το χρόνο έχουν
                ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ               καθιερωθεί στο σχολείο μας
Στον 8ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Παρα-      οι Βιβλιοδρομίες. Έτσι βρα-
μυθιού και Ιστοριών Φαντασία που διορ-   βευτήκαμε τα παιδιά που
γάνωσε το περιοδικό Kid’ s Fun λάβαμε    λάβαμε μέρος στις δεύτερες
μέρος. Ταξιδέψαμε μακριά, βάλαμε τη      και τελευταίες της σχολικής
φαντασίας μας και γράψαμε ιστορίες και   χρονιάς.
παραμύθια. Μέσα στο όμορφο κόκκινο
τετράδιο που μας έδωσαν και επηρεα-     Επειδή μας αρέσουν τα μαθηματικά και
σμένοι από την αρχή μιας ιστορίας και   ιδιαίτερα η γεωμετρία, τα κάναμε καλλιτε-
παραμυθιών γνωστών και αγαπημένων       χνικό παιχνίδι. Με αφορμή το κεφάλαιο
μας συγγραφέων γίναμε κι εμείς μικροί   των στερεών θελήσαμε όχι μόνο να κατα-
συγγραφείς. Το καλύτερο του σχολείου    σκευάσουμε τα στερεά που γνωρίσαμε,
μας χαρακτηρίστηκε της μαθήτριας Θά-    βάζοντας φαντασία και γνώση, αλλά και
λειας Ανδριανού της Β’ τάξης και ένα    να διακοσμήσουμε μ΄αυτά την τάξη. Το
από τα καλύτερα στην Ελλάδα για την     αποτέλεσμα το βλέπετε. Αν σας αρέσει, κάντε το κι εσείς.
ηλικία της...
                                                                                          (Από τους μαθητές της Δ΄τάξης)

                                                      Κόβουμε σε πολύ μικρά κομμάτια κορίανδρο ή κύπερη. Μουσκεύ-
                                                     ουμε τα κομματάκια σε κρασί ή νερό. Μετά τα ζεσταίνουμε σε
                                                     ελαιόλαδο. Ύστερα σουρώνουμε το λάδι σε πήλινο δοχείο του ο-
                                        ποίου το εσωτερικό έχουμε αλείψει με μέλι. Στη συνέχεια βυθίζουμε στο λάδι
                                        τα αρωματικά βότανα που μας αρέσουν, όπως τριαντάφυλλο ή φασκόμηλο.
                                        Κάθε είκοσι τέσσερις ώρες προσθέτουμε νέα ποσότητα από βότανα. Αυτό το
                                        επαναλαμβάνουμε για αρκετές μέρες.

                                                                                           (Από τους μαθητές της Γ’ τάξης)
   3   4   5   6   7   8