Page 2 - TEUXOS 28
P. 2

1 							                                          Επίσκεψη

           Επίσκεψη του Δημήτρη Μπουραντά
Τ η Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2018
          επισκέφθηκε το σχολείο μας και           και πολυεθνικών επιχειρήσεων, εξειδικεύεται στην
          μίλησε στα παιδιά ο Ακαδημαϊκός και      ανάπτυξη ηγετικών στελεχών και ομάδων, στη
          συγγραφέας Δημήτρης Μπουραντάς.          διοίκηση των αλλαγών, στη διοίκηση της εταιρικής
Ο Δημήτρης Μπουραντάς είναι καθηγητής του          κουλτούρας και στη στρατηγική ευθυγράμμιση των
Μάνατζμεντ, Διευθυντής του Μεταπτυχιακού           επιχειρήσεων και οργανισμών. Έχει βραβευθεί,
Προγράμματος Διοίκησης Επιχειρήσεων για            επανειλημμένα, με τον «Τίτλο Υψηλής Διδακτικής
στελέχη (Executive MBA) και του Μεταπτυχιακού      Επίδοσης» από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης
Προγράμματος (MSc) Διοίκησης Ανθρωπίνων            και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου
Πόρων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.          Αθηνών.
Έχει δημοσιεύσει μεγάλο αριθμό άρθρων για τα
πιο έγκυρα διεθνή επιστημονικά περιοδικά. Έχει      Ο κ. Δημήτρης Μπουραντάς μίλησε στα παιδιά
συγγράψει 10 βιβλία, εκ των οποίων αρκετά έχουν    για τις θεμελιώδεις νοημοσύνες που διαθέτει κάθε
γίνει best seller. Μερικά από τα βιβλία του είναι  άνθρωπος και που οφείλει να αναπτύξει, εάν
τα παρακάτω: «Ηγεσία: Ο δρόμος της διαρκούς        επιθυμεί την προσωπική και επαγγελματική επιτυχία
επιτυχίας», το μυθιστόρημα «Όλα σου τα ’μαθα μα    του.
ξέχασα μια λέξη», «Επί σκηνής χωρίς πρόβα», «Το
Γράμμα της Ελπίδας», «Μιλώντας στα παιδιά μου       Τόνισε στα παιδιά τη σημασία της ιεράρχησης των
για τη πραγματική επιτυχημένη επαγγελματική και    αξιών τους, ώστε πάνω σε αυτές να οικοδομήσουν
προσωπική ζωή».                                    μια επιτυχημένη ζωή, και τους προέτρεψε να
 Διαθέτει πολύχρονη επαγγελματική εμπειρία         εφαρμόζουν το “Thinking out of the box”, δηλαδή
έχοντας εργαστεί ως στέλεχος, σύμβουλος            να αρχίσουν να σκέφτονται έξω από το πλαίσιο
και εκπαιδευτής για ελληνικούς και διεθνείς        που επιβάλλουν τα στερεότυπα της ζωής μας και να
οργανισμούς και για μεγάλο αριθμό ελληνικών        έχουν πίστη στα «θέλω» τους.

                                                    Αξιοσημείωτος είναι ότι ο τρόπος που ένας
                                                   πανεπιστημιακός δάσκαλος επέλεξε να πλησιάσει
                                                   τα παιδιά και να τους μεταφέρει το μήνυμα
   1   2   3   4   5   6   7