Page 3 - 2008_07
P. 3

ΕΚΔΡΟΜΕΣ                                                                                                              3

ΤΡΙΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ
Τ ην Πέμπτη 17 Απριλί-
            ου η Β΄ και η Γ΄ Γυ-         νο και πολυτελές ξενοδοχείο, ενώ         της πόλης, ενώ το «ξενυχτίσαμε»
                                         το βράδυ διασκεδάσαμε όλοι μαζί          σε ένα καλό και παραδοσιακό ρε-

μνασίου καθώς και η σε γνωστό κλαμπ της περιοχής.                                 μπετάδικο.

Α΄ Λυκείου αναχώρησαν                                                             Την επόμενη μέρα επι-

για την πολυαναμενόμενη                                                           σκεφθήκαμε το μουσείο

εκδρομή στα Γιάννενα. Το                                                          κέρινων ομοιωμάτων του

ταξίδι ήταν μεγάλο αλλά το                                                        «Βρέλλη» και έπειτα πή-

ωραίο τοπίο και η καλή                                                            ραμε το δρόμο του γυρι-

παρέα συνέβαλαν στο να                                                            σμού.

έχουμε όλοι μια ευχάριστη                                                         Αναμφίβολα η εκδρομή

ταξιδιωτική εμπειρία.                                                             αυτή ήταν μία από τις κα-

Το μεσημέρι, κάνοντας                                                             λύτερες των τελευταίων

την τελευταία στάση πριν                                                          ετών και γι’ αυτό ευχαρι-

τα Γιάννενα, σταματήσαμε                                                          στούμε τους συνοδούς, κ.

και γευματίσαμε στην                                                              Πλάγο, κα Τσαγκάνη και

Άρτα. Έτσι είχαμε την ευ-                                                         κα Κολλάτου καθώς και

καιρία να θαυμάσουμε το                                                           τον κο Μπουγά που μας

ξακουστό γιοφύρι της κα-                                                          συνόδεψε.

θώς και το ειδυλλιακό τοπίο. Φτά-        Την επόμενη μέρα επισκεφθήκα-                        Αλκιβιάδης Πυλιώτης

νοντας στα Ιωάννινα το απόγευμα, με το σπήλαιο του Περάματος και                  Πρόεδρος Δεκαπενταμελούς

ξεκουραστήκαμε στο υπερσύγχρο- περπατήσαμε στα γραφικά στενά                                             Γυμνασίου

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΜΕΣΣΗΝΗην Κυριακή 13

Απριλίου τα Εκ-

Τ παιδευτήρια Μπου-
                                         Μεσσήνης, θαυμαστό συγκρότημα δημόσι-    Απριλίου. Οι μαθητές μας είχαν την ευκαι-
                                         ων κτιρίων της εποχής, που περιλαμβάνει  ρία με τη βοήθεια του πλούσιου φωτογρα-
                                         το Δωρικό ναό προς τιμήν της Μεσσήνης,   φικού υλικού (power point) και την πολύτι-

γά διοργάνωσαν την Κρήνη της Αρσινόης, το Πρόπυλο, το μη καθοδήγηση του κ. Θέμελη να ενημε-

μια ξεχωριστή πρωινή βόλτα στην Αρχαία Εκκλησιαστήριο, το Βουλευτήριο. Θαυμά- ρωθούν, να προβληματιστούν και τελικά να

Μεσσήνη. Εκεί είχαμε τη χαρά και την σαμε από μακριά το ναό του Ιθωμάτα Δία απολαύσουν τη νοερή τους βόλτα στη γειτο-

τιμή να μας ξεναγήσει στον αρχαιολογικό και καταλήξαμε στο επιβλητικό Στάδιο – νική μας Αρχαία Μεσσήνη.

χώρο και να μας ενημερώσει για την πορεί- Γυμνάσιο. Όλοι εντυπωσιαστήκαμε από     Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι συνέ-

α των εργασιών ο ομότιμος καθηγητής την προσεκτική αποκατάσταση των περισ- βαλαν με τον τρόπο τους για να πραγματο-

Κλασικής Αρχαιολογίας του Πανεπιστημί- σότερων μνημείων και την ξεχωριστή όψη ποιηθεί με επιτυχία αυτή η επαφή με το

ου Αθηνών κ. Πέτρος Θέμελης, που είναι που έχει λάβει ο αρχαιολογικός χώρος μετά σπουδαίο αρχαιολογικό θησαυρό του τόπου

επικεφαλής του συνεργείου των ανασκα- τις πρόσφατες αναστηλώσεις. Το ταξίδι μας μας. Κυρίως, όμως, αισθανόμαστε την

φών που εκτελούνται εκεί.                ολοκληρώθηκε στη Μεσσήνη του στρατη- ανάγκη να ευχαριστήσουμε από καρδιάς τον

Στο κάλεσμά μας ανταποκρίθηκαν τόσο γού Επαμεινώνδα και του περιηγητή Παυ- καθηγητή κ. Πέτρο Θέμελη για τον πολύ-

οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, όσο και οι σανία στις 2 το μεσημέρι.               τιμο χρόνο που μας αφιέρωσε και για την

μαθητές με τους γονείς τους. Η ξενάγησή  Η προσπάθειά μας να φέρουμε σε επα- προθυμία του να γίνει ο πολύτιμος οδηγός

μας ξεκίνησε στις 11 το πρωί με αναμφι- φή τα παιδιά με τον αρχαιολογικό πλούτο μας στο ταξίδι που σχεδιάσαμε για τον 3ο

σβήτητο σύμμαχό μας τον υπέροχο καιρό. της περιοχής μας συνεχίστηκε και ολοκλη- αι. π.Χ. και για την Αρχαία Μεσσήνη.

Περιηγηθήκαμε το Ασκληπιείο, έναν από ρώθηκε με την επίσκεψη του κ. Πέτρου        Μαρία Ξυδιά, Φιλόλογος