Page 4 - 2007 Αριθμός Φύλλου 27
P. 4
4 Δεκέμβριος 2009
...στο Αρχαιολογικό Μουσείο Καλαμάτας κοβίτικα, καθώς και η διαδρομή που
ακολουθήσαμε, γιατί έμοιαζε με λα-
Οι μαθητές της Δ’ τάξης επισκεφθήκαμε βύρινθο.
το Αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης μας Ξεναγηθήκαμε στην αίθουσα πολλα-
και ταξιδέψαμε στο μαγικό κόσμο των πλών δραστηριοτήτων, βγάλαμε φω-
σφραγιδόλιθων. Με τη βοήθεια του πλη- τογραφίες, αγοράσαμε αναμνηστικά
ροφοριακού εντύπου και με την κάτοψη και υποσχεθήκαμε ότι θα το ξαναεπι-
του Αρχαιολογικού μουσείου στα χέρια σκεφθούμε.
μας, γίναμε για λίγο μικροί εξερευνητές. Στην επιστροφή με ιδιαίτερο ενθου-
Αναζητήσαμε τους σφραγιδόλιθους, τα σιασμό παρουσιάσαμε τις ατομικές
μικρά αυτά έργα τέχνης, παρασυρθήκα- σημειώσεις και φωτογραφίες, ετοιμά-
με από τη μαγεία τους, τα θαυμάσαμε σαμε συνέντευξη, παίξαμε «τα μαγι-
και καταγράψαμε τους σφραγιδόλιθους κά κουτιά» και φτιάξαμε τις δικές μας
της Μεσσηνίας. ατομικές σφραγίδες στο εργαστήρι
Ιδιαίτερη εντύπωση μας έκαναν οι χρυ- εικαστικών.
σόδετοι σφραγιδόλιθοι της Άνθειας και
το πρώτο πήλινο σφράγισμα από τα Α-
...Μουσείο «Τάκη Κατσουλίδη»
Το Μουσείο «Τάκη Κατσουλίδη», στο παλιό Δημαρχείο της Μεσσήνης, πλημμύρισε από τα παιδιά της Γ’ τάξης του σχο-
λείου μας. Ο υπεύθυνος του μουσείου, κ.Παναγιώτης Βλαχογιάννης, μας ξενάγησε στο χώρο.
Στην κεντρική αίθουσα ήρθαμε σε μια πρώτη επαφή με τα χαρακτικά έργα του καλλιτέχνη, τα οποία είχαν τεράστιο
ενδιαφέρον.
Ο ενθουσιασμός μας, όμως, κορυφώθηκε στην επόμενη αίθουσα, όπου υπήρχαν τα έργα με μεικτά υλικά και οι τερά-
στιοι πίνακες ζωγραφικής με τ’ αφηρημένα σχέδια.
Τέλος, στο υπόγειο, όπου είναι και η αίθουσα που γίνονται τα μαθήματα χαρακτικής, την προσοχή μας τράβηξαν δυο
εκτυπωτικά μηχανήματα. Το ένα για χαλκογραφίες και το άλλο για λιθογραφίες. Εσείς έχετε επισκεφθεί το Μουσείο
Τάκη Κατσουλίδη;