Πρωτοελλαδικού Μεγάρου, Ακοβίτικα, Καλαμάτα
+30 2721092022 / +30 2721092122

Παίζω & Μαθαίνω

Το Baby Tennis είναι ένα περιεκτικό πρόγραμμα για παιδιά προσχολικής ηλικίας και αποτελεί πηγή έμπνευσης καθώς μέσα από το παιχνίδι και τη φαντασία, πραγματοποιείται μια προσεκτική ανάμιξη από αναπτυξιακά ορθές και κατάλληλες δραστηριότητες, σχολικής ετοιμότητας και ιστοριούλες μέσα σε ένα περιβάλλον γηπέδου τένις.

Το πρόγραμμα της βασικής γυμναστικής για παιδιά 2-3 ετών, αποτελεί ένα καλά οργανωμένο και ποικιλόμορφο πρόγραμμα φυσικής αγωγής μέσα από το οποίο τα παιδιά έρχονται σε επαφή με τον αθλητισμό από πολύ μικρή ηλικία ενώ παράλληλα καλλιεργείται το Ολυμπιακό πνεύμα και ιδεώδες.

Το πρόγραμμα γυμναστικής όλης της χρονιάς είναι σχεδιασμένο κατάλληλα για αυτές τις ηλικίες ώστε τα παιδιά να έχουν τα παρακάτω οφέλη:

  • Βοήθεια στη δημιουργία και συντήρηση υγιών οστών, μυών και αρθρώσεων
  • Βελτίωση της φυσικής κατάστασης
  • Βελτίωση της στάσης του σώματος, της ελαστικότητας, του συντονισμού και του ελέγχου κινήσεων
  • Ανάπτυξη ενός υγιούς καρδιαγγειακού συστήματος
  • Βελτίωση της κοινωνικοποίησης με την συμμετοχή σε ομαδικές δραστηριότητες
  • Βελτίωση της αυτοπεποίθησης
  • Ευ αγωνίζεσθαι

Το πρόγραμμα των Mini Olympic Sports αποτελεί ένα καλά οργανωμένο και ποικιλόμορφο πρόγραμμα φυσικής αγωγής μέσα από το οποίο τα παιδιά έρχονται σε επαφή με τον αθλητισμό από πολύ μικρή ηλικία ενώ παράλληλα καλλιεργείται το Ολυμπιακό πνεύμα και ιδεώδες.

Πιο συγκεκριμένα, περιλαμβάνονται οι παρακάτω δράσεις :

  • η βασική γυμναστική για παιδιά ηλικίας 3 έως 6 ετών
  • τα αθλήματα των Mini Sports (αντισφαίριση, καλαθοσφαίριση, ποδόσφαιρο και τραμπολίνο) και
  • το Kid’s Athletics, ένα πρόγραμμα σχεδιασμένο από την ΙΑΑF, την Ολυμπιακή Επιτροπή και τον Σύνδεσμο Ελληνικών Γυμναστικών Αθλητικών Σωματείων, όπου με έναν κατάλληλο και εξειδικευμένο εξοπλισμό τα παιδιά θα έλθουν σε επαφή με την μαγεία του κλασικού αθλητισμού.

Το πρόγραμμα γυμναστικής όλης της χρονιάς είναι σχεδιασμένο κατάλληλα για αυτές τις ηλικίες ώστε τα παιδιά να έχουν τα παρακάτω οφέλη:

  • Βοήθεια στη δημιουργία και συντήρηση υγιών οστών, μυών και αρθρώσεων.
  • Βελτίωση της φυσικής κατάστασης.
  • Βελτίωση της στάσης του σώματος, της ελαστικότητας, του συντονισμού και του ελέγχου κινήσεων.
  • Ανάπτυξη ενός υγιούς καρδιαγγειακού συστήματος.
  • Βελτίωση της κοινωνικοποίησης με την συμμετοχή σε ομαδικές δραστηριότητες.
  • Βελτίωση της αυτοπεποίθησης.
  • Ευ αγωνίζεσθαι.