Ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πατρών κος Χρήστος Μπούρας διαδικτυακά στα Εκπαιδευτήρια Μπουγά

Στο Λύκειο και το Γυμνάσιο των Εκπαιδευτηρίων Μπουγά είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε διαδικτυακά τον Πρύτανη του Πανεπιστημίου Πατρών κύριο Χρήστο Μπούρα.

Ο κος Μπούρας γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Καλαμάτα. Είναι Καθηγητής στο Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής με γνωστικό αντικείμενο «Αλγόριθμοι και Εφαρμογές σε Δίκτυα» και «Τηλεματική και Νέες Υπηρεσίες», ενώ από το 1999 είναι Επιστημονικός Υπεύθυνος της Ερευνητικής Μονάδας 6 στο ΙΤΥ-Ε (Διόφαντος). Στο πεδίο των ενδιαφερόντων του βρίσκονται το 5g και Επόμενης Γενιάς Δίκτυα, Ανάλυση της Απόδοσης Δικτυακών και Υπολογιστικών Συστημάτων, Δίκτυα και Πρωτόκολλα Η/Υ, Κινητές και Ασύρματες Επικοινωνίες, Τηλεματική και Νέες Υπηρεσίες, Ηλεκτρονική Μάθηση, Δικτυακά Εικονικά Περιβάλλοντα, Θέματα Χρέωσης και Ποιότητας Υπηρεσιών σε Δίκτυα και Υπηρεσίες, Θέματα Παγκόσμιου Ιστού.

Η διαδικτυακή συνάντηση ξεκίνησε με τον κύριο Μπούρα να μιλά στους μαθητές μας για την κινητή τηλεφωνία και την ιστορία της. Εξήγησε, επίσης, πως όλα τα μαθήματα που διδάσκονται είναι χρήσιμα, ακόμα κι αν κάποιος θέλει να ασχοληθεί με τον τομέα της Πληροφορικής. Μέσα από την εμπειρία του, τόνισε πόσο σημαντική είναι η Λογοτεχνία, η Ποίηση και η Γλώσσα με την τεράστια δύναμή της, αφού αυτή χρησιμοποιούμε, προκειμένου να εκφράσουμε και να μεταδώσουμε τα όσα έχουμε κατανοήσει από τα Μαθηματικά, τη Χημεία και τη Φυσική. Υποστήριξε πως όλα στη ζωή οικοδομούνται μέσα από την προσπάθεια, την πίστη στον Ορθό λόγο και φυσικά την εκτίμηση και τον σεβασμό προς όλα αυτά που μας έχουν προσφέρει τόσο οι γονείς όσο και οι δάσκαλοί μας.

Μέσα από τον διάλογο και τις πολλές ερωτήσεις των μαθητών, έδωσε χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με την εξάπλωση και τα θετικά του 5G, καθώς και τις διαφορές του από το 6G. Μίλησε για τα Πανεπιστήμια και τη φοίτηση σε αυτά στην παρούσα κατάσταση, ενώ σε ερώτηση για την εκτίμησή του σχετικά με την Παιδεία του μέλλοντος, την χαρακτήρισε ως υβριδική και υποστήριξε πως πιστεύει ότι το ίντερνετ θα μπορεί πάντα να αποτελεί συμπληρωματικό εργαλείο της εκπαίδευσης, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι μπορεί επάξια να αντικαταστήσει τη δια ζώσης εκπαίδευση.

Έκλεισε τη συνάντησή του με τους μαθητές, λέγοντας τους πως αυτό που έχει σημασία είναι να μετράμε πόσες φορές καταφέραμε να σηκωθούμε κι όχι πόσες φορές πέσαμε.